Isnin, 27 April 2009

xtvt ri sabtu..;p

huhuhuhu...

korg, klu korang mau tau, aku ni sorg yg pengemas ooo...tak lawo tak per, janji, kemas..tp, aper dah jd ngn gambo yg aku tepek d bwh nih?...


aduhai..ni sumer gara2 aku tak sihat lg ooo...cian aku kan....klu tak, kan biase ri jumaat aku dah mendobi, ni tak, ri sabtu, bru mendobi, tu pun, aku kuatkan smangat aku jer...

aku bgn pun dah matahari NAK terbenam..cuber kome pk, jam brapekah itu?..huhuhuu..ala, BULITEN JAM 1.30 xstart pun lg...

bgn2..tu pun en.N yg kejutkan..ai, kate aku domam kan..hrus lena d ulit mimpi indah ler..bgn2, nak segar bdn, trus mndi...kumbah bju2 kotot, bju2 yg en. N p o/sttn ngn yg ktorg p KK, n yg smnggu..ha, stambun kooo...

dan, pertama kalinyer, aku tak kemas katil!!..siap mintak permit en. N supaya katil tak kemas...alala...diyer, aper heran kan...hehehhehe....

lunch, aku tak msk oo...aku tgk, lam fridge ader "capati"..aku panaskan, kc en. N..aku lak, mkn lamb stew smlm..yg tak abishh d mkn...mujur en. N ckp kuah kari tu sodap..leh la kot tuk perut diyer yg lapo tahap gaban isterinyer idok masak..kijam..kijammmm...

peh tu,en. N ckp diyer kejut aku awai sb nak ajk p mkn ikn bakau..alalalala..aku skalipun tgh domam2, tak larat2 nih, aku suker berjln2..demam tak per, leh jln, tp, klu skt blakang, adoilaa..haruu oo nak jln2 nih...

ktorg p tmpt biaser...JERAM...gerak lwt gak ler,,peh maghrib..lmer lak aku rs perjlnn tu..dkt sjm gak kot..kat KUALA SELANGOR..atau en. N bw kot jln lain, aku tak tau..tp, mmg jauh aku rs...siap cam nak blk ipoh je lak....

L>R :air aku n en. N- teh o ais limo, n aku, harus limo suam..domam..domammm..no air plzz... ; haiwan yg d cari tuk d bakar..pari n sotong ajer...;then nasi grg udang tuk en. N, kue tiow bsh udang tuk aku..; dann..air asam yg amat sedappp!!!!!!



L>R:ikan pari ; sotong yg telah d belah2 ;kupang ; isi kupang..

wehh..kome2 yg berkenaan..kome pernah mkn kupang tak?...aku rs kan, ni 2nd time aku mkn kot lam sedar..tu pun, sumer gara2 aku duk bc blog kak ni..diyer ado citer tang kupang2 ni..peh tu, time mkn..aku dah gelak2..peh tu, en. N leh kc, ha, ni isinyer..huahauhauhauhhhh..aku lg le golaknyer....hantu betui..(saper2 yg tak phm, tak yah pham yer....)...

muker aku yg sakit paler giler..tp, wat2 tak sakit, nak berjln nyer pasai...n muker en. N yg tahan lapo teramat sgt...lapo tahap gaban...;p


ktorg mkn smbil menghayati itu mknn..peh tu, trus blk, aku tak sabo nak baring..pale2 ku pusing2 ooo....



2 ulasan:

Misya Idris berkata...

ajak kuar terus sehat ye.. :P

nasaoji berkata...

Baby Tiger;-harus..peh tu, duk umh, kembali lembik!...;p