Isnin, 20 April 2009

mooddddd...... ;(

aku nak apdet....bnyk citer2 pending nih!!!

mula dr aku domam ri tu lg..rugi snap2 gambo, tp, tak tepek kan...

sabau..sabau..last week, aku p RANAU + KK, SABAH...pun tak sabau2 nak tepek2 + apdet2...

tp, aperkan dayer.... konflik diri menguasai aku..jdnyer, aku btau cikit jer kat cni..hehehe....supaye, kome2 leh tau bahawasanyer, aku masih idup n sayang sama ini diari aku.....

papepun...aku rindukan suatu zaman itu!!!! tak mungkin kembali lg!...soodddiissss.....('-')


6 ulasan:

♥EeiNz♥ berkata...

ala..ape pasat ni yang ? stori meh ...

mslvoe berkata...

update la ceapttttt sha rindu tau kt odah

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

oo..domam rupenye.. patut la lama tak hapdet.. da sihat ke?

nusk berkata...

zaman apa yg ko rindukan tu??

Misya Idris berkata...

komen sikit : http://dunia-anehku.blogspot.com/2009/04/islam-ke.html

nads berkata...

demam ke?
apdet la yang...
hehe...
take care...mamam ubt tau...a