Isnin, 6 April 2009

sedondon..



bukan senang aku ngn en. N nak sedondon..ni time ri jumaat ri tu, kem en. N ader sambutan Maulidur Rasul..kebetulan lak, aku dah iron baju kaler oren kan...shuukkkerrr aku kaler samer2 nih...;p , nnt raye, kompem nak bju kler samer2 nah Manjer...


kebetulan lak, TUN ABDULLAH + TUN JANE pun, pakai kaler yg samer, hari yg smer gak..oren, kan?..kan..?..la, ari jumaat ri tu, kan time TUN ABDULLAH dah p bagi fail meja kat NAJIB, tika tu, kan deme pakai kaler oren gak kan...tp sayang, tak dok gambo leh tepek, jenuh aku msuk opis PM td, tak leh leh tau..mayb deme tgh goncang aper2 kot...;p

gambo ader kotak tu, tu, kat dpn umh aku..kotak2 yg berkurun lm tak dibuang nyer...nth bl nak ngangkut., ntah...;p






1 ulasan:

nads berkata...

hoho...syiok dapat pakai baju sedondon g kojer...
hehehe...
kalo jalan2 tu beselah kan....