Selasa, 7 April 2009

rindu lar....!!

aku tak tau, adakah prasaan aku ni smer ngn kome yg berjauhn ngn anak buah.. @ aku je yg dah mmg perak ni bru duk dpt ank buah kot?..;p

bru pas kal mak aku, tp, nyah aku yg ngangkatnyer..k, asal tujuan, aku nak dgr sore INSYIRAH...aku tingt kat diyer, aku tgk pics diyer, then, nak ckp ngn diyer..sb diyer kecik, dgr sore pun jd la kan..;p

peh tu, nyah ckp my gurl tu kat alang nyer, duk amik angin luor..nyah kc kat alang aka abg aku...aku ckp2 le ngn my gurl..aduhai...diyer respon baik pny...sklipun tak berbutir..tp, amat sayu larrr....smbil tu, aku duk tkn2 kat pc ni pcs diyer...aku ngalir air mate ttb lak..dgr sore diyer + tgk pics diyer..

ayoooo..amat rindu oooo...kome cam tu ke ek?...bby2 gni, ok le, tnggu dyer dah besau, bekejo belari..cam ne gamaknyer..dah le aku ni garang...;p

stiap kli aku tny diyer td, respon amat bguih.... gulr, nnt acu bl npon kat gurl ek....hehehhe..ader yg bising mamanyer kang nnt!..




pg td pun, aku dah kal mak sbenarnyer...tp, tak dgr sore gurl...dsbbkan diyer tido..letih nangis sb dpt susu lambt..leh lak mama ngn abhnyer lupe kuokan bakul susu dr lam kete, alamatnyer, abhnyer kejo le mamanyer naik moto, terlmbt sikit, melalak my gurl..tak pasai2...

jdnyer, tak le dgr sore gurl...mak aku ckp, gurl demam cucuk...bdn susut..la, camne tu..cian anak buah acu nih..cepat sihat2 tau...jgn ragam bnyk2 tau..cian opah...hehhehe....

Tiada ulasan: