Isnin, 6 April 2009

emosi aku...?..


tetiber sayu je hati aku..

kan udah d bilang, bl saat2 ni terjadi..saat2 kehampiran kenyataan itu, amatlah buat diri aku..hati aku dlm keadaan tak sleser...

lusa, tahu jawapannya, klu tak lusa, akan ternanti2 la aku jwapan yg pasti utk ternoktah buat seketika!..seketika ajer!...

bos aku dah msuk, aku pun., ngeko le diyer masuk blk..buat prog, ingtkan prog mngguan...

then, diyer celah tak tau i ader atau tak der nant, klu ader, kne p mner2, u ikut?..hurrmmm..atau u nak ikut?-itu soklan atau aper?..tp, hati aku..dup dap dup dap ttbe!..

aku jwp ala, tak leh ke kekal duk cni...duk cni je la...bos jwb bkn i yg mintak, diaorg yg kc..tak leh mintak2..lam hati aku pd NAJIB-plz...let my bos stay here........

peh tu, aku kuar k dpn, tny bdyguard diyer..katernya, mayb bos aku kene p satu kem nih..ok, mmg dekat ngn umh aku..tp, tp yer, cam aku ckp la, jg org2 pilitik ni, ader naik turun oooo..klu aku ikut, tup2 nth thun bl diyer kuar or jatuh, tak ke aku terkontang kanting?...

amat sedih la...bukan "tempat" bos jd taruhan aku, cuma, aku lbh slese kat cni, aku slese gak koje ngn diyer...tp, tuk kuar tu, amat perlu pk bnyk2..hurmmm.....

ttb lak bos aku tak tersenarai lam barisan hadapan nnt, aku?...bos bru?...owhhhh...tak slesenyer skang nih!!!!!!.....


alalalalalalalalalalalalla.................ni yg nak balik kg nih!;P

Tiada ulasan: