Isnin, 6 April 2009

cian aku.... ;p



hehehe..ni pg td oo...siap2 nak p koje..tup tup..darah itu...

dah le, aku ni tak cukup darah, senang je lak darah2 nak kuor nih!..:(

aku rs, sb dose aku pg2 duk mkn krepek pd en. N kot..hurmm...

nak cucuk baju, tercucuk lak jarik sendiri!...

ckp tang darah, skang ni, aku mmg nak cukupkan darah lam bdn aku nih...doc ckp, aku tak cukup darah..tp, aku tak tau, ianya tahap maner...sb, nak p check up, tak p p pun...b4 aku pegnen2, kuo2 ank ni, nak la harus sihat kan..tak sihat, ubt2 la kan, peh tu, dah ushe bagai, Dia lak tentukan kan peh tu...

nyah aku, d nasihatkan tak kerap ngndung, krnya, klu nak ngndung dis year / next year, doc tak sarankan..sb, mslah prob smer ngn aku, kurang darah..nak suh darah tu matang betui2 lam bdn..jd, tak leh ngndung kerap..ha, cam no tuh?...

aku try cr buah delima, siap pesan2 lg, tp, time nak, time tu le tak dok pung..siap kater, buah tu, bermusim..ya ka?....nak mkn kerang, duk mkn gak..mkn hati ayam..tak leh..organ dlman, tak elok makn (otak, aku tak kire.hehhe..)..ader sb2 diyer..jdnyer, en. N bc satu artikel, elok mkn buah delima...alalalalaaaa...mner buah delima nih..meh ko, dtg golek cnih!...;)



vtamin lak?..ader la gak mkn..peh tu, dah stop, sb maleh nak p bl!...bl mende lain, sanggup..!..buleyy?...

Tiada ulasan: