Rabu, 8 April 2009

smlmnyer citer...

dear diary..

ri ni aku telah pergi ke bla bla bla..mak marah..bla bla bla...
kome kocik2 dulu ader diari tak?..aku ader ooo..cam luahan perasaan la kunun...tang sgala maknenek aku buh lam tu..tp, dan smpai tgh thun je, peh tu dah mls..peh tu, ujung thun, akan bc blk, golak sorg2...hehhehe...

smlm, hari2 yg aku nntikan, d mner en. N putung rambut..!!!..aku tak paham, aper dan ngape yg menjadi faktor tuk en. N aku nih putung itu rambutnyer..rambut lain, rajin lak putung nyer!..klu ikutkan aku, biar aku je yg putung nyer..ni, mujur aku tak reti putung tau..klu dah, tak yah ko nak p kedai...

aku nak potong rambut gak, tp, tkut ptung kat cni,..nak mmbr aku gak..c O-OI nih..tp, kene lik kg...bl dah lik kg, ader je agenda aku yg buatkan lmbt gerak blk, then, trus tak leh nyiggh p saloon diyer..nak rambut pendek je skang ni, senang mndi bsuh pale..nak2, aku jenis mmg wajib bsuh paler 2 hari skali..mslh tul rambut aku nih...

ader skali tu, blk dr koje, aku suh cium pale aku Manjer, busuk tak rambut?..en. N jwb dah tak mo mandi junub!! hahahhaha......nak mndi junub kan perlu bekoje2 kan..tu le mslhnyer,,...maleh nak ngeringkan...!..buley?....hhehehhehehe...

p gunting rambut kat P16 jer...dekat..shaluan blk koje...



peh tu, p P16, mamam kat ctu..tingin makn satay kambing ngn ABC...abis truss lemo bdn den!...ala..itu satay, skalipun SAMURI pnyer, tp, tak dap le..nak yg kat TTDI tu..ABC pun, tak kit..nak yg kat TAMAN KANAK2 KAT IPOH tu....;p


**kwn2, peyut i tak dek bby yer..bby cacing, manyokk!!!..ni sumer bby tekak yg tingin makn jer!...


1 ulasan:

eimah berkata...

ye ke????tu skt2 badan tuh petande tuh kuikuikui