Jumaat, 5 Februari 2010

dah updated!!...

salam sumer....ada sihat kah ini hari?.. - lama saya tak masuk lam blog achu kan?...saya dah setahun tau...29hb 1 ri tu...oowwwhh...saya akan cepat tua!.. ;)

esok sabtu..dah coti...aku nih, duk hitung nak coti jer tau...dah malas giler nak p koje!!.. ;( adooii laaa...

ini saya...baby saya tika ini berumur 6 bulan 2 minggu...huhhhh....perut tak kehadapan sgt...cumanya, lebar kemain...smpai la, idak mai kija pakai baju uniform lg..moga anak ibu sihat yer..isnin ni, dah masuk 7 bulan atau 28 minggu!!!..cepat kan masa berlalu...

p check up..p mai..p mai...duk dgr jantung...duk rasa baby gerak2..wat guling2 lam womb..waahh...nikmat giler...

org kata, lg nak dekat due, lg risau, yer dak?...aku nih?...hurrmm...set in my mind already lor...beranak itu, mmg sakit...tak dek nyer tak sakit...tp, aku amik +ve sudah..nak rasa nikmatnya as wanita lahirkan zuriat sendiri!..harap2nya, suma berjalan lancar..suma selamat... ;)

spnjang tika ni, aku idok le alami alahan yg teruk pun..leh kata amat kureng lahh...alhamdulillah...tp, tu la, kt tak tau, harap aku n baby sihat jer luar dalam..

persiapan baby?...patutnya, dah riki2 ya dak b4 nih?..tp, ktorg amat gambel giler..!!!...dah nak 7 bulan pun, cam..lek rrrrr...hohoho...

ader la dah 3 4 pasang beli baju..tu baru baju jer..idok lg mende2 lain..list dah d buat..lik ipoh cuti CNY nnt, ingt nak trus beli kot..kat ipoh lebih murah lg dr kat cni...budget2 perlu adoooo.....fengsan le mak pak dia nih kalu ikut napsu nak rembat jer...dah le baju kecik2 ni amat cumei menggugat napsu!!!...jdnya...perlu la amik kesabaran yg tinggi... ;)






4 ulasan:

♥EeiNz♥ berkata...

mak yong comel la ;)

nasazfrog... berkata...

uhh baju bb dah beli ker,, wah kita plak yang tak sabo.. hihihihi,, apapun take care yeh,,, klu skang ni nak mkn apa pun makan jer,,, tu pun utk bb jugak...

nusk berkata...

terubat gak nak tgk ghope ibu ngandung nih..ada seri tuh..hehe..
smg smua bjln lancar:)

Tanpa Nama berkata...

weh arijadi insiyah sama ngn adik lelaki aku: dolah :) n ko sgt berserilah! moga selamat yer semuanya ;)