Selasa, 9 Februari 2010

kemengidaman....PATIN??...GAJAH??..

hari sabtu yg lalu...setelah 3 hari 3 mlm duk mendgr kemengidaman en. N nak makan...jdnya..kami decide tu p jugak..yer la..skalipun bukan aku yg ngidam..mayb ngidam itu p kat en. N kot.. ;) - menghala ke TIMUR...alamak..idok nampak ler...itu..majlis perbandaran ....aisehh..pun tak nampak...TE..

ala..maner lg..klu dah patin tu kan..temerloh leerrr..last mnth, 2 kli en. N p o/sttn, dah rentap dah patin nih, alih2 tingin lg..hurrrmm....

abisshh daahh..kuahnyer aku yg abihkan..ikan itu??..aku idok le sgt...buley laaa...sedap tau...mmg situ kan tarikan pelancong tuk makan patin..gerai dia biasa2 jer..medan selera..depan sungai temerloh tuu....hegenyer pun, berbaloi jer..aku rs tak mehe...ngn sedapnye kuah dia..nyum..nyum...

dah kenyang, harus mcm aduhaii...mane la tilam hakuuu nihhh... ;)ngntuk sehh..mujur en. N idok rasa cam aku.. ;)

alang2 dah kat sner, tak kan nak blk gtu je kan..time mkn tu, smpat gak le bertny mna tmpt yg syok klu org luar dtg..aku nak p taman negara, tp, org tu ckp, jauh beno, en. N pun ckp gtuu...sudahnyer.....

aper tmpt inih???...KUALA GANDAH..tmpt gajohhh....huhuhuhu...

ibu buyung ngn tengkorak gajah...

tika ni, en. N ckp baby first jumpa haiwan aper..elephant... aku ckp, bukan laa...yg ikan berenang2 kat umh tu, aper?.. ;)

ni je wehh gajah yg ader..pelik aku...ader baby, mak ayah ngn tok nek gak kot..

iissshhh...mner baby aku nihhh..idok kembung beno lak kali nih.. ;)harus le ader muka asben kan..nnt anak aku nak tgk, pelik dia, mner ayahnyer..
dalam nunnn ader 2 ekoq ja aku nengok gajahnyer..en. N ckp, gajah liar kott...iissshh...bia benooo bang??


tmptnyer mcm tak menarik sgt tau..mcm tak membangun jer...ye lahh..kocik..ktorg mai jam 4 ptg..stakat tgk gajah jer,,dah le nak tmpt tu jauh ke dlm...alih2, xtvt gajah2 tu jam 2...errggghh...

mujur msuk tak berbayor..klu tak..dah kene sembelih dah gajah tu.. ;)










4 ulasan:

jane_doe3328 berkata...

dah lama tak masuk ur blog, makin berseri2 muka ibu mengandung :D

nusk berkata...

weh mana peyut tak nmpak pon?

lily lotus berkata...

tabik spring sama anda sbb sanggup tgk haiwan2 masa pregnant. masa lily..seram jer nak tengok..hehe..takut terperanjat

green apple berkata...

ngidam punya pasal sanggup tu jalan jauh..