Jumaat, 5 Februari 2010

suatu tika..

ini saper agak2?..kemain siap atas katil baldu tekad lg...pegang tangan tak hengat!!incik suami aku ngn kembaunyer lerhh..dah suku dekad pun deme nih...bila aku tny, mna satu dia, dia pun sendiri tak ingt..aku tak tau la mmg dia tak ingt atau dia maleh nak layan soklan yg sama dr aku..huhuhu... ;)

ni lak deme dah besau...dah besau2 nih, klu nak tangkap gambo sama, cam susah jer..tak tau le malu ke hape ke... - klu korg nak tau, tika ni, en. N pakai baju kler merah, suar kaler itam, kembau dia lak pakai suar kaler merah, baju kaler hitam...coincedence kah atau mmg dah kata kembau sesama??.. ;)

itu lah,...kecik2, sumer nak d pakai samer..aku first2 jmp kembau en. N pun, aku gelak2 jer..sb cam tak cayer jer ada 2 muka sama kat depan aku..tp, bila dah tgk2..aduhai..idok sama pungggg.....ader je leh cam nyer...

ader skali tu, aku ngn en. N p mkn kat area UPSI, adik kembaunyer tu, budak UPSI...leh lak time mkn situ, bebudak ctu ushar2 lain macam jer...pas tu aku ckp kan en. N sure deme pelik nape pasangan angah lain...time en. N nak bayar, kene tegur dek sorg kwn kembau dia kot..sengih jer en. N nih...maleh nak ckp pape..

klu la aku dpt anak kembau gak...hehehehe....


3 ulasan:

green apple berkata...

so cute la gamba baby pegang tgn tu.

cik EPAL berkata...

comelnya twin tu :)

nusk berkata...

ada potensi tuk ko dpt anak kemba tuh..huhu syoknya kan