Selasa, 9 Februari 2010

mereka ini...

salam achu.... ;) - saya bersama 2nd niece.. HASYA..ntah bila gambo ni d amik...ni anak kakak yg kawen same time ngn saya tuu...matanya bolat la..skang pun, ghupe itu...cumei ja... halus jugak saiznyer...

tak mcm dak nihh..hehehe....my syirah ler...kemain klu dpt naik keta/moto..ralit jer..

syirah ni tak le mcm budak gurl lain aku rs...bear2 ni tak moh nyer dia..tolak tepi, tp, idok banyak bear pun yg dia ada...cherr bg pistol..keta..buku..haa...ngadap jer...

ganas tak dak nih?..leh lak d panjatnyer kusi jd ghpe itu...ishh..isshh...

skalipun gigi dah tumbuh agak bnyk b4 umur cecah 1 thun, tp, syirah totap tak leh jln lg..la ni, bru menapak..kot...kata org2.. klu budak tumbuh gigi dulu, kan lambat jln, yer ke?...

oowwhh..dia dah besauu...makin besauuu...

aksi yg bru..."gigi"....

antara aksi baru jugak..kenyit mata... ;)

saya suka..sb, bila berkumpul, dah ada kemeriahan anak2 kecil ini...raya nnti, akan bertambah lg..kesemuanya, 4 anak2 kecil..dah sah2 syirah yg paling tuoo...sah2 jugak dia perlu bnyk tolong adik2 dia...hahaha...

c kecik HASYA ini duk dekat je ngn saya...kat KLANG sajo..tp, kepenatan badan membuatkan saya melupakan tuk ziarah anak kecil nih..mujur bapaknyer rajin nganto mms...leh la jugek ilang rindu..- ketahuilah, achu mu ini lebih gemarkan guling2 atas katil dr berjln2 tika ini..;)





Tiada ulasan: