Isnin, 21 Februari 2011

penyangkut bag a.k.a beg hanger..

saya dah dapat...setelah hampir seminggu tunggu...

barangan ~seperti tajuk di atas~... (*_*)sekalipun saya tak shuker dengan kaler pink, tapi, saya rasa itu jer cantik di mata saya setelah kaler pepel sold out di butik nih..kata peel jenih tak redan..blasah sajo ler..

ada sehari tu, dinner ngan classmate en. N...sorang classmate dia pakai penyangkut bag nih..saya tanya la beli maner..sebab kat pasaran kan macam tak dak lagi kot..

beli kat *** jer nih.....rm*.**..

aku hah..murahnyer....

okeh..aku tak la rasa macam owhh ruginya, kalu aku sabor, harus dapat yang murah lagi..!..no no no..sebab, bab niage nih, aku selalu tanamkan..oowwhh..rezki deme.. yess..itu je..

bila dah dapat dari butik tuh, aku tengok, mak aiihhh...seyes..kualiti jauh beza dari hok classmate en. N guna tu..trus senyum senyum sendirik!..tak kisah hege beza banyak, asal kualiti jauh lebih elok dari ***..hehehe..

yang aku marahnyer...cik puan toke tu kata dah post lama...
hok hyjet nih lambat kasik haku!...

tokei kata post hari ahad, hari khamis baru dapat!!!...

huhhhhh... nama jer hyjet..tapi, tak high langsung!

2 ulasan:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

Belambak weh benda ni.. RM15 jer

nasaoji berkata...

nampak beno aku tak tau..