Sabtu, 12 Februari 2011

dia kreatif!...~bapak saya~

kalu kome tengok pic nih, aper yang dimaksudkan?...nak jadik criter...besen besen itu adalah bagi penutup makanan menggantikan tudung salji!..

koje pak aku la nih..

okeh, pak macam dah "sesuatu"..kan dia pernah kene minor stroke..then, baru baru ni, terjadik jugak minor stroke tu..

orang yang kene stroke ni, pergerakan, pemikiran, suma lambat..termasukla pak aku nih..

jadiknya, time makan malam, ni kat kampung lenggong k, kami suma duk depan, pak aku je makan, then, agak agak kami dah macam lapar, p la kat dapur, awal awal acik aku la, gelak kuat giler kat dapur, kami pun p la tengok kenapa..

owwhh...rupanya, tudung saji tu jauh, then, dia nak cepatkan, besen besen tu kat blakang dia, jadiknya, dia buat la gitu...at least, tertutup gak kan makanan...

hahahaaaaa....amat kreatip pulok... :) dari tak tutup, nanti, kene lak marah ngan mak!..hehe...


aye lurve u pak!moga pak cepat sihat ek..


Tiada ulasan: