Ahad, 13 Februari 2011

makan2 hari sabtu....

kome p KARNIVAL WOW PUTRAJAYA?...macam best je...malam tadi, siap dengar bunyik pom pam pom pam mercun ek...

dah dengar bunyi, kompem la aku tak p..nak sangat la en. N nak bawak tempat tempat gitu...kalu bawak pun, seribu rahmat!..aku pulak, tak la bukak molot nak p..best ke ek?..

okeh..dah cakap duk tingin makan megi kan, jadiknya, lunch smalam henye megi sajo!..megi kari u!..incik somi ai lor yang masaknye...sangat baekkk kannn...haaa...baik ada makna oooo.. :)

megi goreng indomee!...en. N punya...c, kan rajin dia masak..

ater, pas tu, dia p mancing lorrr...tinggaikan haku..tu yang rajin tu...

aku nak ngikut kawan p berfuya fuya, idok di kasik!..sobsobsob.. :) <--sik hal punyala.. :)

malam pulak..dah siang aku kasik dia kuar, aku duk umah, jadik, malam nak la kuar kan.. siap punya siap, sudahnya, pertama kali seumur hidup aku, bila dah siap sgala, aku leh tanya lagi en. N eh, nak kuar ke ek?..tak yah la..kita oder dominos je la... hoooo...tu memang dinantikan la kan., tak jadik kuar..salin la smula baju yang dah dipakai...tetiba jadik baik lak aku nih..hehe..

makan malam pulak...

ater, bilo nak diet ni mekkk???...

Tiada ulasan: