Rabu, 23 Februari 2011

lagi stesen mee a.k.a noodle station..

semalam...

untuk makan malam...nudel stesen, alamanda lagik..last week pun rasanya dah makan sini...aii...

incik somi saya kene mandrem dengan mamat bang kat situ kah?..hohoho..

okeh...

air diet ai plus air pelik en. N..new age kot..katanya, rasa durian belanda...kalu tak silap nama la..

saya punya..mee aper ntah..aku tanya en. N sedap la..sedap sangat!..tapi, naper kalu kita masak megi tu, makan banyak rasa muak ek?..ni tak muak pun..

en. N tu mee megi ada lilin...instant kan...

ooooo... :)

ayah cik sufi punyer..nudel taktau seaput..

disebabkan siang hari aku tapar tahap gaban, jadiknya, aku oder se lagi makanan untuk puaskan napsu makan aku!..
entahapekenama...tapi, aku duk ratah bun ngan chicken slice, en. N duk makan french fries tu..

alhamdulillah,..konyang!...

hari ni, ingat nak masak mee gak..hehe...indomee!..smalam, kami siap beli sosej nak campur dalam mee..hehehe....

entahkan rajin entahkan idak haku nih,, :)

3 ulasan:

Deqna berkata...

walaupun dah makan kenyang kejap tadi nie.. tgk ni rasa nak makan lagi..boleh? hehe

btw, awak ditag? sila2 lah yer... hehe

lily lotus berkata...

tu dia :) selagi lapar silalah makan..hehe

nasaoji berkata...

deqna:- yess kak! itu pun terjd kat kita bila kuta bc n3 tang makan2 kat belog lain.. :)

hehe,..tengkiuk..nnti kita buat.. :)

lily lotus:- hehe..pas tu, komplen badan gemuk beno. ;)