Rabu, 3 November 2010

kenduri kawen..

gudis..perempuan dapat pear, lelaki dapat epel, dua bekas tu, dalamnya ader cokelat ferero rocher ngan cokelat ape ntah..tapi, hok sedap sedap punya la..

tersenyum gumbira pas makan..nak gerak ke Lenggeng pulak..harus percaya, perut wajib kedepan setelah pas abis makan...(en. N tak pernah nak molek nangkap gambo tau!..)

30.10.10 - ada kenduri kawen anak TSUB kat kementerian aku..

rezki namanya bila aku ngan en. N turut dijemput..

tak jauh pun, kat kajang jer..en. N pulak senang je carik tempatnyer..bagus betui la asben aku nih..aii shuukkerr tau..kekadang, aku sebut je kat memana, tempat yang dia tak pernah p pun, tapi, bila carik, tak dek sesat mesat barat..sesat bila aku masuk campur atas urusan pencarian itu je.. kalu tak, buat masa ni, smooth je pencarian!..hehehe..pernah skali en. N cakap kat aku sayang ingat abg ni google map ke, tanya, trus tahu..

hahahaaaaaa...tu la, banyak soklan yang aku tanya, dia dapat jawap..samaada aku yang tak brape nak cerdik or dia terlampau cerdik..hehehe..

ok..

selamat pengantin baru kepada pengantin perempuan dan pengantin lelaki itu...hoho..tak hengat nama..nama maknya aku hengat loo..

camnerpun, aku terfikir ~ menghadiri walimatulurus hukumnya wajib, andai terdapat keuzuran or halangan tak dapat dielakkan, baru buley tak hadir~ kalu time kenduri tu ekonomi tetamu tak mencukupi, cam no?..heheheh...

jadinya....hurrrmmm...


Tiada ulasan: