Isnin, 22 November 2010

kembali semula...

merindui kamu wahai anak!!!!

aku mula bekerja dah...

coti dah hampir lupus plus susut!..eh..tinggal sehari je la wehh coti haku..huarghhh...next month tak leh coti la haku... ;(

hampir 2 minggu aku tak masuk opis...duk menjadi surirumah tauliah sendiri..huhh..

syokkk..menjaga si kecik nabila sufiyyah..

ya ampun...semakin membesar anak nih...umur baru 6 bulan, dah nampak kebuasan kelasakkan dia oooo...cam na la opah kamu jaga wahai anak...??..

dah membebel "mamamamamama"..dulu "haaa..haa...ooo..eeee"...skang "mamamamama"..kalu la aku bahasakan diri aku mama, kompem aku besar ati dengar cik sufi dah sebut "mamamamama"..huhu... riuh..riuh mulutnya....

owwhh..smalam aku tinggalkan dia, bdannya panas..ke arah demam..dah demam pun..hurrmm..sapa tak riso wehh..dah la jauh anak aku tu..batuk, selesema dah ok..naik lak demam...skali aku ngan en. N lak demamnya cuti ri tu..huhh...

get well soon sufi...know dat, ibu always misssss u evry second of my time..!.. ;)


Tiada ulasan: