Rabu, 10 November 2010

cik sufi dah makan.. (",)

hehe...biarpun baru hari ni cik sufi berumur 6 bulan, tapi, aku dah suapkan dia tika 4 hari nak 6 bulan!..huhu...hamat tak sabar ooo...alala....kasi bubur nasik yang dilenyek lenyek ajo ni...
tengok la kakinya..siap atas meja lagi...memang tak senonoh anak dara ibu nih..dah dipukul kakinya, buat lagi, siap ketuk ketuk lagi tu...kemain kamu ek...
hari isnin selasa, aku cuti..isnin tu, nak kene carik susu dia, dah kering kontang..ngam ngam tuk sekali jer..hehehe...konon nak trus carikkan yang tahap 2 punya la...

p kat jasko balakong..behave..!kuar pun dah lewat tengah hari, ibuayah dah lapau tahap gaban..memang tiba pulak time cik sufi tido..huhhh...tenang nak makan n menyoping.. (",)
selamat makpak sufi melantak dengan tamak kat kedai en. jonis!...

mencarik susu tahap 2..riso gak kot kot cik sufi tak terima susu anmum ni, yer la, biasa duk rasa lain kan, tetiba kene tukar lain, kompem la kelainan rasa tu ada.. ;) tapi, seyes..awal awal memang riak muka dia macam sesuatu, tapi, last last, settle jugak susunya!

paling best..mencarik makanan pertama cik sufi..eh, ibu bukan malas nak masak tau, kesempatan masa tak dak, tapi, insyaAllah, ibu akan masak jugak tuk sufi..hehehe..

memilih ini ajer...
kemain syok lagi ci kecik tu dapat makan banyak!..ibu rasa, kamu ni kuat makan le sufi...cer bagi lambat, errr..err..errr tu punya la nerannya!

tapi, time anta kat nurseri tadi, aku tak kasi pun makanan kat deme..

ntah la, memacam aku piki..mayb mental aku tak terima lagi kot anak dah kene duk sana...dulu aku cakap, ok kan..tapi, bila dah lalui, hanya Dia yang tahu!..senang duk ngan opah lagi..yes!..tu yang aku rasakan..skalipun, jauh...huhhhh....

bikin otak guer berat nihhh!!!....

2 ulasan:

eima berkata...

elok la ajar die mkn makan instant cam tuh .. klu berjalan senang ...
cam fahim dulu ajar mkn bubur dr awal ..besar ckit tak mo mkn nestum pyh sungguh klu pi bercuti...

eimah berkata...

xpe jgn riso la i'Allah sume akan jd smooth aje....nnt ko ade mase masak nasi blend tuh bg cepat keras otot xla nnt jln asyik jatuh senget2 jek...perut pun kemas....