Isnin, 1 November 2010

011110 ~ macam macam...

semalam adalah kami tidur paling lewat..

jam baper?..

jam 3 pagi!!! huuuiihh..lewat bebenor ituuu...dikala esoknya mau bangun p keje kan..

tak tau naper..tapi, kami sama sama duk melayan crita KIAH KATERING kat chanel 3..jam 12.30 tu, pasa niteline..hoho..amat lawak itu crita...en. N sah sah gelak gelak sakan!..

aku cakap kat en. N, nanti anak ada, jam 10 bawak masuk bagi dia tido, pas tu, dah tido, kita gelak gelak kat luar nih..huhuhu...

semalam jugak hari yang letih..sebab?..

PUTRAJAYA - PUCHONG - BANGI - KAJANG - PUNCHONG - PUTRAJAYA..

huhhh..kuar umah jam 3.30 petang..sampai umah kembali jam 10 malam..

semata mata nak p carik BANK PUBLIC BANK!!!..huarrrgghh..seksa ooo..mujur ai tak derive, tapi, kesian kat en. N jer la..

nak balik last tu, en. N bulay tanya lagi aku, pas ni nak g mana lagi?.. bukan ayat perli, sebab aku tahu nada ayat perli dia..

oowwhh sayang, sila jangan tinggal daku sendirian!.. ;( - hanya dalam hati je la.. hehehe..

sembang sembang atas katil before nak tido..en. N eh sayang, hari ni hari cantik...011110..

aku a ah....

pagi tadi, nak mai opis pun, en. N masih cakap bende yang sama..sayang, hari ni no cantik..

ape, nak beli nombor ekoq ka bro??~~ idok la aku tanya gitu...hehehe..

eehh..tahun depan, birthday en. N lagi cantik date nya - 111111!!!!



Tiada ulasan: