Selasa, 20 Mac 2012

HIKING:MERAPOH - KUALA TAHAN (II)

hari ke-2 pendakian..

penat is penat..tapi, semangat nak abiskan pendakian, sangat la membara!!huhh..hari ke-2 nih, tensi tensi beg berat dah tak dak!..sebab bila bangun daripada tidur tu, jatuh chenta mak cik dengan suasana dlm hutan nih bila kuar tent!..seyess!!baunya, bunyinya..

muka ceria nak teruskan pendakian!
ha kauu...pacak hamik!..siap bertali perlukan sokongan utk naik tau!
tak silap ini Kem Permatang..take five!
teruskan lagi pendakian!..saya membebel, awat la aku mereng masuk utan nih!...hehehe...member blakang saya tu, kali ke-2 dia naik Tahan tau!saya pujuk goda dia suh naik skali lagi.. :)

rasanya perjalanan hari ke-2 tak snap banyak pic..mungkin sebab masih buleh hadapi tekanan kot..so, kamera tak diperlukan..hehehe....

ini samat..adik adik ajer kepada saya..sangat gagah perkasa!nampak je kurus budak nih...ada jugak 2 3 barang yg saya swastakan kat dia minta tolong bawakkan!sangat membantu!...

bermalam di Kem Kubang..time ni dah pagi..berkabuskan?..best..sejukkkk sangat...tido menggigil tau...rasa sampai tusuk dalam tolang!
next...hari ke-3 pendakian.

Tiada ulasan: