Ahad, 18 Mac 2012

HIKING: Batu Caves

18.3.2012..Batu Caves Hiking..ehh..bulehkah naik 272 anak tangga Batu Caves tu dipanggil hiking eh?..blasah ajer, buleh dok?..kalu dah 3 4 kali naik turun, kira sama ghupe naik bukit la dok?..

asalnya lebih dari kami 4 orang team KK untuk join naik Batu Caves nih, alih alih, last minit memasing ada hal, makanya, kami berempat sajo yang naik!. :(

burung merpati yang banyak menyambut kami!
saya takut or ngengada nak lalu time ni dsebabkan burung merpati tu tetiba [kah] terbang..riso..takut dengan hujan tahi deme, makanya..terhenti kejap! en chempiang ni hingat saya takut kot [tapi ekceli memang takut!], datang la lenggang lenggok gaya macho pak budak membantu mak budak!.. tq..tq!!!..

bila tangan lelakikamera tak pro pegang kamera, ginilah jadiknya, patung itu dpancung hidung keatas!..sangat kasihan!

nora, auntie ana and me!,..sampai sudah!..idok lama naiknya...kata kaki ringan dah kan..hehehe..tapi ko, nak turun main lutut! gegau tuuu...

dalam nun..deme duk semayang.

naik kali kedua nak naik..sila tahu, saya naik turun amat tak aman dek monyet yang berkeliaran!..memang idok kacau, tapi, dalam hati tak tenteram la..takut!terbanyang monyet itu menyiat kulit manusia! hohhh????
lagi...kaum India naik adalah untuk smayang, kaum lain naik, untuk ber-exercise!wahh...sangat best! 1MALAYSIA! 1DUNIA!

ni view daripada atas..sana tu apa eh?..Gombak?..Ampang?..
ini view daripada atas kepala kita bila sampai atas nun..gua kapur.

kat Batu Caves ni, baru saya tahu, ada gua yang buleh trecking! Gua Gelap!..saya tingin masuk..tingin jelajah..dukacita, penganjur kami time ni tak kasik! errr...
snap depan gerbang deme pun, jadik la... :( next, akan masuk gok!..

saja nak tunjuk muka basah berpeluh!ghupe naik Broga jugak peluhnya kuar..malahan lebih lagi kot..sebab apa yang lebih ehh?..huhhh...tapi, main lutut, memang hebat gok la tangga nih!..

2 ulasan:

steve abdullah berkata...

itu merpati maseh belum memerut sebab belum makan so xsah riso ha

nasaoji berkata...

owh, ya kah?..hehehe...sya terfikir tahi merpati racun!..