Khamis, 29 Julai 2010

lama... ;(

aper ni ek?..tetiba lak kaler itam nih....kasi cerah sikit..haa..nampak??...ketetasan pada kain!..smlm nak iron baju, bru prasan tetas tu..ai..kata spanjang duk pegnen, en. N yg duk ngairon baju kan.. ;) mana mak cik nak prasan...

kiranya, dah sezen beno la ek baju aku nih..ni kain batik ooo..skalipun idok hege ribu riban, tapi, cukup le batik ori dikenali dgn hege yg mehe..jdnya, bila dah tetas ghupe ini, addooiii... ni lak, kain batik first beli, dah bertahun gak la, sejak tahun pertama org gomen d wajibkan pakai baju batik tiap ari khamis,...

nak salahkan sape nih?...salahkan diri sendiri loorr sb rajin bebeno g masuk lam washing mchn tu naper??!!..

tp, disebabkan berkaler gelap, jdnya, amat selamat la pakai jua...tak nampak la itu ketetasan, lagi lak, tak dek nyer org2 kat opis nak pandang2 jeling2 atas bawah..kalu ader laa..nampak beno bizi bodynyer kaauu...waahhh..shukkeerrrr...pakai tudung ituuuu... ;p






1 ulasan:

iCaLoVeZiE berkata...

my insyirah is now 8 yrs old