Isnin, 26 Julai 2010

dah besar..

rutin baru yg biasa...

evry weekend..blk ipoh, jmp anak tercheenntaa...skalipun minggu2 jmp, mmg trasa perubahan cik sufi ni...nak2 tang berat..

yg tak brubah, adalah rambut dia..nak ooii...bila rambut anak ibu nak "tido" ni?..ibu tak sabau nak tgk ghupe betui2 gurl la.. ;p

mmg tak bnyk masa yg d luangkan bersama..p mai p mai, lam umah jer..paling tak pun, p kuar, beli susu ke pampers ke, tapi cik sufi ni, duk lam keta ngan aku...

riso beb nak bawak kuar tak tentu hala...kocik lg...klu dah mmg menggatai kaki nak p, mayb kot..heheh..

dsebabkan nak sangat tgk ghupe gulr kan, ayahnye wat la pakai2 ala2 tudung...iisshh...eeii..geram2...anak ibu nih!!!...dun noti2 tau duk ngn opah!..cepat2 keras tengkuk, kt leh duk sama dah...smalam, otw balik dari ipoh, aku cakap kat en. N, kita ada anak ni, bila kt dukung, kt rs bangga kan, ini anak kt..

en. N ckp, mmg la..anak kita, sapa tak bangga..

huhhh..lain betui perasaan ni...!! nabila sufiyyah jd anak yg baik dunia akhirat, yer...






2 ulasan:

blossom berkata...

erm..dah besor dah sufi..comel...kiter silent rider..takpe kan..kiter suker baca pasal baby ni...awak ipoh kat ne?famili kiter pun kat ipoh...awak dok putrajaya gak kan...berjiran jugak tu...ehehe nice to know u..

nasaoji berkata...

hehe..tak per..kt ipoh kat kg. simee, kat stadium tu..hehe..duk putrajaya gak?..huhu..