Rabu, 28 Julai 2010

tudung oh tudung...

saya dah dapat..!!!!cepat..pantas...kamis oder..jumaat bayo...senin pos..selasa dapat!!..yuuhuuu....
daripada....kedai online..LOVELYGIFT!!..
tudung ler...oowwhh..skang saya amat meminati/menggilai tudung jenis ghupe sarung je ni ha skang...sonang kan, ado anak kicik, leh dia lentuk2 kat bahu kt dgn selamat..tanpa tkena brooch...maknya pun, amat pantas bersiap..paknya lak, ati senang tak lama2 nunggu..ini tudung namanya "DE ZAHRA"jenis fatihah, deme banyak jenis2nyer..-mak aii..berminyaknyer muka...ni aku poya rayan pas balik kija nih.. ;P

mana aku dpt tau?..kat belog kak jemah ler.. ;p

bagi aku la, bagus sgt meterialnyer...ringan..lembut...telotak je kat muka aku..dok payah nak betul2 sgala, sarungkan ajer..makesure ikut saiz muka ler, beli hok saiz bosa, kompem kene pinkan bawahnyer, dak?.. tp, klu tak sesuai saiz pun, leh tukar.. ;p

beli satu dulu, tuk mencuba, dah yakin ketelusannya, bru leh oder lain.. ;p owhh..en. N tak tau aku beli ni..nnti dia ckp, tudung yg ader, leh wat carboot sale!..tudung sgala bawal yg ader lak, nak wat per?..ala..standed r kan, kata wanita bkerjaya..muaaahhahahahaha...apa guna 2 bulan gaji tak berusik..hehehe.. ;)


Tiada ulasan: