Khamis, 22 Julai 2010

mengidam lagi??..

dah lama saya tak masuk alamanda!..errr..dah 2bulan ++..hehehe..

tak dak yg brubah pung..nak la ada prubahan..;)

semalam kan..saya kan...mengidam lagi lorr..;) time pegnen dulu, nak makan apo aje, en. N layankan ajer..la ni, riso gak en. N tak mo layan kemengidamankengadaan aku ni..tp, en. N kan suami yg baeekkk...

"kt p mkn mee ijo yer..." "mee ijo kat maner?"..alaa..kat mr johnny loorr...mee ijau aku, ayam bbq kami n nasi grg belacan en. N...
air limau en. N, guava aku..makan jambu lam air tu, bru tingt, yg aku tak leh makan lagi jambu2 nih..bukan la tak leh makn, ko nak mkn, ko mkn le...tp, d sbbkan seten makanan aku jaga jugak, jdnyer, aku xmo la amik kan..sudahnyer, ayor tu, singgah ke perut en. N...nyummnyumm..rezki aku dpt minum sikit je guava tu.. ;(

tadaaa....aku suker hirup supnyer..!..tumbuhan n haiwan lam tu..hurrmmm...dak le sgt...kompem r tak abis aku hirup..seperiuk tu lam perut aku?..melampooo.. ;p

mmg dak abih kami perabih.. ;(nnt bawak cik sufi ke sini, leh di hirupkan kuahnyer...hoho...first bawak dia, dia duk tgh hirup susu...;)



Tiada ulasan: