Selasa, 27 Julai 2010

bila dimanjakan.. ;p

hitung2 masa, lebih kurang 10 bulan ++ kot aku tak mengiron baju..

tak memandu sendiri,..

ehh, tak, tu tipu la..ader r iron baju ngn drve sendiri tika en. N p o/sttn...kalu tak, suma dia buat..alasan tak moh iron adalah penat berdiri lama2...yer..mmg pun..alasan tak moh drving, gayat, sebab bawa keta sedan, keta mini aku tu ada, tp, penat kaki nak tekan pedal minyak la, klutch la...heee...amat mengado2 yer..!!...

sudahnyer, first day masuk kija pas settle confinement session, aku kene drive sndiri..cam biasa, en. N p pantai timur le..huhh..menggeletar beb kaki aku ni ha..

tak pasai2 dah lama tak pegang iron...ni ha, amik kau...abih terlubang2 cover iron board yg sememangnyer dah ader lobang2...koje aku le ni..mujur baju tak belobang... ;p

ni lak, hasil goresan keta, aku xcdent kecik ari ahad ri tu..ader moto langgar keta ni ha..moto yg langgo k, bukan aku yg langgo deme..!..nnt, cik sufi nak dapat adik nnt, aku tak moh le manje2 ngade2 gni.. ;p


Tiada ulasan: