Selasa, 20 Julai 2010

critanya,,..

kali ni, kene tiap2 minggu aku ngn en. N balk kg...gilir2 jugak balik dr ipoh ke kuala kangsar..

yer la..anak kami- cik nabila sufiyyah itu, d jaga oleh opahnyer a.k.a mak aku..

rindu sehh..anak aku tuuu..aku ngandung 40 minggu 2 hari!..takkan le tak rindu..

ader sape2 salahkan aku duk ninggal anak kat kg?...ader tak mulut2 yg duk ckp reti wat anak je, jaga tak reti?..

huhh..sediss wehh...mmg amat berbelah bagi pun perasaan!..

cik sufi bermasalah tika minum susu...dia cepat tersedak!..susah nak berk..!

bab nangis2 nak tido tu, aku rs, leh org2 nurseri handle kot..ni, bab ayor masuk lam tekak...yer..mmg r bila Dia ckp nak jd tu, kat maner pun terjd, tp, tak salah kalu aku try elakkan dr terjd kan..?

nurseri cik sufi mmg aku dah book dari dia lam perut lg, siap dah bayar dposit..masa cik sufi lam perut aku lg, aku dok ckp2 "nnt ibu ayah p work, baby p nurseri tau"..tiap2 pg aku ckp bila kami nak p keje,...

aku x terpk nak bg mak aku jg, sampai la mak aku mintak nak jg...lg lak mak aku ckp "anak kamu tersedak2 minum susu ni, kamu nak anta lagi ke nurseri?"...ayat itu, amat le buat aku pk patploh juta kali!...

at first, aku pk en. N tak kc, tp, mak aku yg ckp sndiri kat en. N, then, en. N stuju,..

jdnya, cik sufi akan duk ngan kami bila dia dah "keras tengkuk"....

mak aku tak rindu ker nnt bila da d ambil?..aku pk, kompem r rindu,..tp, aper nak buat, bila soklan tu aku ckp kat mak bila cik sufi dah d ambil nnti, mak ckp "anak org, mak tahu..."...hurmm..

harapnya, masa tu cepat berlalu...tak sabar nak ada cik sufi d dpn mata.. lg meriah blog aku ni..;)

pengorbanan masa, pulus...suma akan berbaloi bila aku ngn en. N kuatkan semangat tuk bersabar!... :)ibu ayah luv u so much, nabila sufiyyah!!







3 ulasan:

deelira@deeliraz berkata...

apa saje yg kita buat demi kebaikan anak..jgn la kita ragu2..teruskan saje.InsyaAllah Allah akan sentiasa tolong.

::Farina:: berkata...

aku lak begenang airmata bc ni..hahaha..takpe odah..skejap je tue nak ks dia tegap...lagipon ngan opah dia kan..aku lak syukur mak dekat..so tentu²la dia dok ngan wanwan dia n ati aku pon senang..hehe..pape pon kita buat mcm tu bersebab n abaikan "LANGAU²" itu...

nasaoji berkata...

deelira:- insyaAllah..tx beb!.

farina:- tu r..aku trima habuan aku ngn anak aku pisah kejap2 gni..tx beb!..