Isnin, 14 Disember 2009

my best frens wedd...

SELAMAT PENGANTIN BARU tuk KALIAN..ZAIDAH + YUZAINI...MOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT...bertempat kat Kepong, Ahad semalam, aku menyaksikan satu majlis yg amat gilang gemilang terbilang yakni majlis teman rapat aku sendiri!..(acewahh..ayat..kemaian!..)

bertemakan hitam + putih, pasangan amat cantik n sepadan!..tengok pelamin deme..amboih... RM????? hohoho....tak per...dah nama pegawai..... ;)ni yg paling menarik...ader angsa berbentuk ais uuuu...duk le menitik ais tuh..hehe..sepasang ooo...kiri dan kanan...gambo aderlah malap yer..kamera mak cik idok canggih kan.. ;)

tadaaa...kemasukan pasangan pengantin...aku ngn en. N saje nak mai lambat, sbb nak tgk demenyer istiadat..oowwhh..deme ni both polis...pengantin pmpuan aderlah teman aku...dr zaman teknik, sampai zaman poli..cuma zaman poli, lain course jer...

bnyk ooo kenangan kami...tak terhingga...aku mmg dah amik cuti tuk p kenduri belah prmpuan kat kedah nunn...tp, aper daya, family en. N wat kenduri kesyukuran on da same date...amat serba salah aku...!..nak2 aku d katakan tak beria nak p sana...asalnye, amatlah tidak.. :( rugi tak tgk dia ooo...(bagi aku la...bukan selalu kan...)

hasil snap dr en. N..memandangkan dia kan tinggi..jdnya, bolehlah tangan mencecah langit nak dptkan shoot..!korg tau tak..aku time ni, time semboyan (betuikan ?..) pengantin tiba, ayaq mata aku berjuruih kuaq!...aduhai...sedangkan, time ni, aku duk je kat meja makan...;) bukan nampak pun pengantinnya...

lam hati, mcm2 duk berkata2...lam otak...mcm2 duk tingat wat sama bersama...berkecik ati bersama...rajuk bersama..aku le nih!..tup..tup..dia dah kawen...rs mcm...hurrmm..kehilangan kot...mmg pas abis poli, ktorg dah tak serapat dulu...tp...ntah la...tuk diri aku...bukan senang aku nak "rapat" ngn seseorg tu smpai sgalanya kongsi bersama...

ingt time teknik dulu, dah ujung bulan, nak mkn kat kantin skolah time cuti, duit dah kempis..tak per..beli satu, share berdua!..jgn tak tau, kami gak pernah kongsi pencuci muka oo..beli satu, kongsi sama...bukan senang gak aku nak kongsi2 sgala ni ngn org2 lain tau...yg terpilih memilih jer..hehehe...kenangan...kenangan...

persembahan silat pengantin....silat jugak aderlah antara ada kenangan antara kami!..dlm silat jugak kami d temukan!... ;)

persembahan jurus silat..tak sangka aku ader persembahan silat2 nih...jurus silat ni, kami masuk pertandingan bersama!..tak silap aku la..ke dia masuk pasangan, aku yg masuk ni kot...

pemotongan kek..tu diaa....siap berpedang2...hurrmm...cam kelakar pun ada..sb time tu, pedang "dgoyang2kan" bersama..adat dema...

tada...ini ibu bersama auntie zaidah!...klu d lihat betui2, time ni, ayor mato aku dah kluar tak hengat dah!...betui..tak tipu..

aku tak tau aper yg aku ckpkan kat dia time tuh...ngn mak dia pun aku duk nangis2..alahai..emo ibu mengandung betui la... ;)

moga kamu sabar dan tabah mengharungi segala dugaan sebagai isteri..moga kamu dpt mengharungi tugasan sebagai isteri yg solehah!..-amin...




2 ulasan:

nusk berkata...

amboi meriah nye...time aku sok lalu bawah pedang cne lah gaya nye...huu

lily lotus berkata...

bestnya! sume main pedang jer..hehe..congrates to ur fren