Isnin, 14 Disember 2009

cuti2 malaysia....2

sambungan..sambungan....mak cik tgh rajin nak hadap nih...after lunch sat g..mak cik nak p ngecek baby lak..hureyy.. ;)

ok..ok...hotel tmpt kami menginap kat batu feringgi tu..kat area miami beach..

tp, nak p beach, kene cross jln oo..tp, ader la jejantasnyer..issh..nper aku tak snap ek?...

ptg, same day, nak turun ke pantai..tp, aku idok mandi...well..u know me....hohoho..kerja2 renyah nih, idok le aku gemo... ;)

kazen en. N ramai yg kocik2..ater, en. N kan cucu sulong kannn..tak der aktiviti sgt pun kat beach tu...pemandangan adalah ok..aku bukan peminat pantai..jd..ok ok ajer..

kelihatan (ewahh...) biras aku duk melayan kazen2 duk buat istana pasir..
nun jauh d sana pun, deme duk buat istana pasir jugak...

anjuran..pak teh n mak teh ni ler...pemenangnyer?..ntoh....aku pun idok tau..tp, baru ku tahu, ader "baldi" siap sedia tuk buat istana pasir ni yer...hehehe....mner la ku tahu wujudnyer mende itu......

aksi mencampakkan budak paling nakal ke dlm laut!...salah sorg kazen en. N..nakai kemaian...mak pak dia pun tak leh wat pe...rupanya, penakut ayor laut!...katanya, takut sotong..mak aiii..yg ko duk kacau org2 lain, tak per lak yer...

pas abis mandi kat pantai tu,...p rendam lak kat kolam hotel...sore kami anak beranak je yg kongke kolam tu...aii..dr ulu banat mner la dtgnyer kami inihhh...

oowwhh..suami saya...dia mmg syok mandi manda pantai / kolam...ajk rendam lam bath tub tak moh lak!..tak leh brenang kannn....

kan syok, klu aku pun pandai brenang...ni ker...idok pandai2..skalipun, berjuta kali d ajo nyer...aku takut ayo kot...

ayah IL ku turut turun lam air!...hebat..hebat....

ini adalah mereka...suami sya dan ipar saya...tengah curi2 pandang org..sb aper tau?..deme wat pertandingan baling batu lam kolam tu, pas tu selam amik batu tu..3 meter dlmnyer kolam tu..klu aku, kompem tak cecah lantai tu langsung!..

pas tu, dah dpt amik batu..gelak2..konon2 tak dek org hotel nampak le konon kan...





2 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

ohh... memang best kalau dah mandi laut.. pastu gie berendam dlm kolam laks!

lily lotus berkata...

mmg heaven betul berendam2 gitu..