Jumaat, 11 Disember 2009

cuti2 malaysia....

terlaksana juak!!... ???JAMBATAN PULAU PINANG!!..

yer..saya n family IL sumer p cuti2 mesia kat PENANG!...tmpt yg dulunyer aku duk pujuk en. N nak p, nak p, asyik postpnd jer..bnyk songeh...konon jem la..tak dek tmpt best la..

tp, time trip ni pun, aku sbenarnyer, tak kisah klu nak p atau tak..yer r..aku kan skang ni napsu jejln elek pucik poringgek.. ;)

skali, family trip deme kali ni, antaranya ke PENANG..PENANG ni je la yg aku leh join pun.. ;) tp, mak IL aku ckp, deme leh kater tiap tahun p penang ni...aper yg ader?...aku pun tak tau..tp, dah org2 tuer..idok jln tak per, asal leh kumpul sesame anak menantu / cucu / cucu menantu n bakal cicit udoh ler...

kami nginap di sini..kesemua aderlah rombongan kami, 6 keto..
sampai hotel awal..ater, dah "general" nak gerak time nyamuk tak bangun lg, harus le awai kan sampainyer..PERAK - PENANG..bukan jauh bebeno pun...

tp, ok gak smpai awai, leh rehat2 sgala..

en. N bersama "jeneral"..pembahagian bilik..yg kawen2 tu, harus la dgn pasangan kan..anak2 remaja, kongsi le mika.."jeneral" booking bilik 10 tuuu....terlebih cukup tuk family kerabat dia...

aisehhh...kembang bermangkuk2 aku nih..tak per...ader baby maaa... ;)

ha kome...siap ader sukaneka lagi nihh..pengadilnyer saper tau...aku n mak chu..sb kami berdua duk tgh carry baby!..hoho...baguih..baguih,,,usah perlu main2 sgala...siap opah n tok pun kene amik bahagian.. ;)

duk kat saner 3hari 2 malam..tp, last day tu, ader lak kisah tak best yg terjd..hurrmm..nnt2 aku citer yer.. ;)

**"jeneral" aderlah atok..deme duk menggelarkan tok ni as general..sb aper?..hoho..hny keluarga kami n mereka yg tau kot.. ;)

3 ulasan:

Zaila Mohamad berkata...

selamat bercuti!!

lily lotus berkata...

bestnya cuti2 ;)...nanti story lagi pasal ur trip kat sana yer

nusk berkata...

lame nye tak buat family trip... ko pe kaba ?