Selasa, 1 Disember 2009

aidiladha 09

SALAM AIDILADHA...semua.....baru nak wish yer..alaaa...baby aku tak kc bukak blog le last week..hehehe..;)

kome raye kat ner?..thn ni aderlah kali ke-2 aku raya as wife..raya korban nih..last year, ngam2 seminggu peh kawin, raya korban, kami raya kat LENGGENG..dis year pun, samer gak...

eh..eh...hari raya korban ke-2 ri tu, genap kami setahun kawen ooo.. ;) alhamdulillah..

hari raya ke-2 tu jugak, belah ayah IL aku wat makan2..skali tahlil..cuma ahli keluarga ajer..panggil sorg tok imam tuk baca doa..

persiapan awal..d siang hari...kemas meja..


peh tu...duduk kepenatan... ;)

nun d sana, khemah nak membakau...

nun d sinun nak masak memasak...

dah tiba...malam..mkn2...

aisehh...mak IL den ceduk pa tu??.....

carik2 menu yg nak d sumbat lem peyut..

sila mkan...sila mkn...

pak tam...sila kipas..jgn sampai angit yer...

oohh..d sini rupanya aku!..wauu...sihat wal pak liat!...bersama sepupu2 yg ado...
hurrmm...aku yg berbadan-badan ni, harus la tak wat kija bynk kan...klu la aku wat, kompem melepek ptg tu gak..jdnyer, aku idok pegang langsung piso pun!...isshh..terukk...terukkk...- tak per, d ampunkan.. ;)

bohong la tak buat kija langsung, nyapu ader la 3 4 kali..then, bsuh pinggan..tu pun dah cukup tuk baby aku tekan2 sampai sakit ari2...aku kan manjer kan dia..aku kureng jln2..tp, tak mo le ikut sgt kan terlalu manjer...ngado2 ehh...



ini ajer menu yg aku makan!..yer..aku dah mkn ayam biasa...hehe...apo nak buek, baby yg nak...wat masa ni, idok kluar smula la ayam2 yg dah msuk lam puyut aku ni..hehhe...tipu la..aku mkn lebih bnyk dari nih!... ;) ni baru first round ooo... ;)


Tiada ulasan: