Isnin, 1 Jun 2009

xtvt kami...

hohohoho..mlm sabtu yg paling indah..d sbbkan "kehendak" en. N dah tertunai..jdnyer, kami tidoq dgn nenyak skali.. lalalalalalaa....

alih2, sabtu tu, 2 2 bgn lwt..en. N yg tak pernah2 bgn skali ngn aku @ aku yg bngn dulu, sbtu ri tu, aku bgn dulu, dia lak yg kedian..hahaha...sumer gara2 "kehendak" en. N yg dah tertunai...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
en. N pasang aircond..previous n3, yg peh cari ini brg, ktorg mamam d OTWC..mende ni la yg en. N carik..

cian diyer, panas yg tak slesa...(yer, saya tau, neraka lg pns..sila jgn compare yer..hehehe..;p) sejk 2 menjak ni, nyebabkn perlu adanya satu aircond d umh.. (nnt ank ktorg sure ngader ngades sb tau sejuk memanjak, lik kg, amik ko, pneh!..)

best gak, aku numpang sekaki..tak le make up cayor time pagi2 nak poi kijo..;p

xtvt sterusnyer...ngikut en. N p tinted keto diyer..asalnyer nak p main bowling, tp, last minit, aku dah siap2, tak jd la pulok..kempunan ler asben den..;p ..kompem2 dis week tak leh main punyer....

p tinted kete lak, kome tau mkn ms bper lamer buatnyer???...hampir sparuh hri ooo...adoii...amat sangap jap aku nih..!..dah le area ctu tak dek mende...mujur tmptnyer sejuk..klu idok..dak wat muker2 kotat dah..;p


dak yg wat nak kautim hege..alalala..idok mughoh jugek..hege samer..ntah apo2 ntah...


sdg dlm pembikinan...ok la...sojuk la gak bl duk lamnyer..banding ngn kete aku kan..dah ilang tintednyer...;p


ni bukan kete kami yer..ni kete blakang kami..AVEO CHEVROLET (tak tau eja!)..bau ku tahu ader yg sedan..ingt saloon aje...bl la aku nak pakai yer...(ader sper2 nak bagi half price hege kete ni?..;p)







2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hisss...sapen ja bab kehendak tertunai hahahah....bikin panassssssss.........

nasaoji berkata...

NURUL:- huhuhu...luruskan perjlnn anda yer..;p