Isnin, 15 Jun 2009

suami den...

hehehe..(adakah ini membuyukkan asben?..idokk..idokkk...)

mlm td nyer citer..aku sedikit merajuk ngn en. N..tntang permintaan barang..nak jdkan citer...en. N nonong2 kuar mengisap udara segar..

aku pun duduk, smbil amik brg tu..(lam ati, mmg terasa ooo...)..peh tu en. N masuk umh, aku pun ckp yg aku terasa ati ngn diyer...;p

bla..bla...bla...aku pun siap2 tuk msuk tito..

d sbbkan skang bilik ktorg dah sojuk ajo, "gebo" yg ader, adalah hak aku...(ni sbbkan en. N dulu tak shuker berselimut..;p)

mayb jugak asben den malu ke atau ego tnggi bbeno nak mintak kongsi itu gebo, en. N just panggil aku skli jer .."sayang"...aku "hummrrmm" kan ajer...aku ingt diyer nak la ckp nak kongsi gebo ke..ckp sejuk ke...aku mmg ok jer..tak mrajuk pung dah..

dah duk sat 5 - 15 mnt tu, en. N senyap..aku rs gak kalih kiri kalih kanan diyernyer..aku pusing kat diyer, tny , sejuk ker... en N jwp aper tau...tak, panas...

aku lak, ok...lantak ler...

duk sat g tu, mmg le tak smpai ati ooo...nnt, free2 je malaikat tak kembangkan sayap tuk aku...

aku pun mengkongsikan diri le gebo ku itu ngn en. N..

aduhaaiiii...sejuk sehhh bdn diyer...mau kalu aku wat dek smpai pg, dah domam dah tu gamaknyer...

heheheheheeeeee..... sokian....assalamualaikum..... ;p


**Manjer, laen kali, jgn segan memujuk yer....;p


1 ulasan:

eimah berkata...

iye....lelaki mmg mcm tu ego...lain kali ko selimut'k aje nk ke xnk die punye pasai sbb laki aku pn mcm tuh gak tanye xnk tp badan sejuk bkn main.....hahahaha oh suami