Selasa, 16 Jun 2009

acik kawen part-2

tgh2 aku rajin, baik aku apdet.. klu kome prasan, citer "part" aku, asyik tergantung jer ader 2 citer b4 ni kan...hehehe..kali ni, aku nak ngabiskan gak....;p

kt mulakan citer acik aku kawen d part 2 dgn my gurl yg sedang nyenyak tito ini...
ok..dah bgun...pak long ngn pak su nyer amik awai2 bermain....

rangka2 pelamin smpai awai, ri selasa mak ckp, tp, d pasangnyer, ri jumaat..ishhh..ape nmer kedai ni huh??? aku amat bebel kat acik oo tang pemilihan kedai kawen diyer...

d pg hari, mereka (mak ngn acik jer..;p) mengukus telur..mak aku tak rebus, diyer kukus, katenyer, cpt n tahan lamo..

ha, dah siap..bg aku, ok la..tp, ape ke he nyer ader bunga tgh2 tuh?..nampak crowded ooo..lak tu, stage nyer, sempit!..acik!!! kamu nih!! (lg skali acik salah!)

la, dak ni, tido lg...wei..bgn la....wat kija!..

menu tgh hari aderlah lauk kg..mak msk kari kepala ikan..
pg tu, mak blk dr paso, adik, mak bl kepala ikan, leh mask, along nak kan..aku lak, ha, yer mak, lupa nak btau, along ader mintak mak msk., tp ayer lupe nak ckp..mekasih... shuker asben den ooo..diyer dr kawen ri tu duk mintak kari kepala ikan, aku lak, asyik lupe nak btau mak..hehe..makann aku ngidam sndiri, aku ingt ler..;p

ha, kan, asben sapo la nih..diyer yg dulu...

tulun menulun, bantu membantu...



Tiada ulasan: