Jumaat, 12 Jun 2009

#tag peti ais#

taaraaa...kene tag ler...tp, aku ader utang tang gak ngn dak ni lg ler...hehehe..sori yer kakak ceeramoon....sat2 lgi syer wat...

tag skang aderlah POTI SOJUK....;p


1. amik gambar peti ais
(gambo dpn peti ais kat bwh yer..)
snap yg dlm..buley?.....
d sbbkan stu pintu ajer peti ais aku nih, jdnyer, aku mmg tak pernah niat tuk penuhi dgn barang2 dapur basah...
memadai dgn tuk ujung mnggu jer..hehehe..telur aderlah wajib yer...lauk paling sedap tu...
botol kicap harus amik pling besau...;p



ni lak lam isinyer...penuh coklat yg aku amik time p langkawi tu ari..
lam kotak kuning tu, tmpt aku taruk sayur, supaya x cepat layu..
atas skali tmpt beku, ader dgg n ikn yg nth bl nak msak....;p




2. apa yang ada kat depan pintu peti ais?

(gambo jauh le pulok..) gemuk gak ek peti ais ni...;p
depan tu aderlah fridge mgnet yg aku himpun stp kli p mner2 tmpt yg best...;p, tak banyak pung..kkdng ader 2 3 yg smer, menandekan ktorg p tmpt tu dah 2 3 kali..hehehe...

ader apron, yg mana aku guna time aku msk2...tak suker percik2 kene baju..hehehe..(ader ke percik2 nih?..)

peh tu, kain lap tgn...(pun kene btau gak ker?..)


3. brand peti ais

brand adelah cap TAJAM/SHARP..;p

klu kome nak tau, peti ais ni, en. N beli dah 3 thn lepas tak silap aku...bru2 ni, diyer ade tny, nak yg 2 pintu tak...ooo..tuk aku, baik tak yah...nnt nmpk kosong jer, tak lawo...;p

tp, bl time bl bnyk2 tu, dan2 tu amat perlu bl yg 2 pintu..lex r dulu...kann...;p

skalipun aku nyer blog ni tak leh copy paste (skalipun buley, tp aku tak reti dah nak wat), aku nak gak suh antara kome wat..ttaaadddaaa....

i) sha a.k.a MRS LVOE (siap hurup besau sumer nih..)

ii) ibu sarah a.k.a EKIN

hehheeee..tu jer....;p



1 ulasan:

♥EeiNz♥ berkata...

hahaha...tag peti ais pun ade.aritu jamban...hihiihih...ok..ok..
nti kin wt eh ;)