Jumaat, 8 Mei 2009

jum layan..;p

mari kt mula melihat album dgn terjemahnya...;p

mak aku..yg laki tu.."adik" aku gak..abg. chik/ashraf..dak pmpn blakang diyer tu, adik diyer, alifah diyana/adik..dua2 dak ni, mak aku bela..mmg dr kecik..duk sbelah umh aku jer..kuar msuk umh aku, dah biaser dah, klu cuti2 deme tak masuk umh aku, ha, yg tu cam pelik..dah deme2 ni beso..kome lak cam jg2 yg kecik kat umah tu yek..abg. chik tu, nyah aku jg gak time diyer bby, smpt la org2 lain gelar nyah aku tu "mak da"..;p
aku msuk umh, trus terkam itu budak..huhuhu..shuker..shuker aku tau!!!...mlm2 klu lik kg jer, duk angau kat dak ni jer!!..

lg....ai...saya insyirah bt moh redzuan..umur saya 3 bln...tiap2 genap umur saya, acu & pak chu musti blk jumpa saya..;p

aauuuuwww.....;p

ha, aper?...time ni, aku tgh nyembang2 ngan gurl nih!!..eeeiiii...goram den!!

b4 gurl mandi2..cam seksi jer bc diyer ni, lobang2 bagai...ko besau pakai baju ghupe ini, ha, siap yer...!!

owwhh..last week pun, acik aku ader blk..jd, cam biase, aku adelah tamak dgn aper jua..harus tak kc acik pegang2 my gurl..huahuauahauahhh...tipu jer..!

uuyyyyooo..saya bru pas mndi ler....

ini acu saya...dia train saya jd model ka?..

peyut gurl dah kempis..tak boncit cam umur 2 bulan ri tu..;p

hurrrmmmm.......

gurl msaik blajar cara2 nak "bukak jari"..!..hehehe..pandai2 jer aku ni kan...

ha..pak mithali ler ini org!!!...oowwhh..asben den ghupenyer!..

ayooo yang, apa pasai muka u ghupe itu huh?...tgk, pandai je gurl tu tgk kamere...but, plz smile ler!!

diyer dah tido..mak aku buh lam buai..tp, menurut citer2 mak, gurl tak mo tido buai time2 ptg tu..ni, pg2 je diyer tido buai tu...isshh...mne tengkuk kamu huh??...

sbenarnyer, gurl tido "main2"..tgk tu, lehlak main liur tuh..haaiitt!!

owwhh..tgn siapaka itu????jht nyerngn budak!!..huhhh!!!

hah..lg...owhh..tgn asben den!!...tak ler en. N picit kuat2...just letak2 gtu jer..gelak2 dak tuh!..

pas ktorg blk ke "pangkal jln"..tnggai la mak jg choang2 lak ngn alang diyer....
time ktorg blk., c gurl ni, tak lepas kat bwh..duk asyik kne pgg je...
cian mak, peh tu, mak aku lak jd mngse kena pgg diyer..huhuhuhuhu....
tp, totap d bantu olh abg aku a.k.a. alang c gurl nih..hai insyirah.....kamu jgn nakai2 tau...jd gud gurl tau....

**mak ckp, insyirah skang duk kuat main liuq..pdhal, 1-2 bln ri tu, tak lak diyernye nak main2 luq tu..mak ckp lg, abisla rambut nyah, gugur...org2 dulu duk ckp, anak main liuq sembuq ni, rambut maknyer yg gugur..ya ka?....hurrmmm...


2 ulasan:

nusk berkata...

hepi beno le insyirah tu sume org ngadap dier...esp acu nye

nasaoji berkata...

nusk;-mmg pung!!shuker..shuker...