Jumaat, 8 Mei 2009

blk kg..kat ipoh..

mari kt blk kg..

last week, aku blk kg..krnyer peh blk koje...

otw blk, umh aku dkt ngn MC'D tu..ajk en. N singgh, tp, diyer tak mo..

blk2, tujuan utamer, harus terkam my gurl ler....;p


tp, gurl demam cucuk ler...tu le mama diyer tampal cool fever tu..cian lak aku nengok dak2 kecik ni demam2..mujur gurl demam tak memerap teruk...cumanyer, nak d pgg jer..tak kisah ngn sesaper pun...


ri sabtu tu, mamanyer tinggai ngn aku, sb mak aku ngn mamanyer p TESCO..jd kat umh, aku ngn en. N jer ado...pak aku ader la..tp, kmi berdue je jg nyer..konon2 prasan jd mak pak jap..huhuhuhu...


dah dgn aku, mau aku slalu melentok jer kan...c gurl ni nak berpangku/berdokong lak jer...kojap je diyer nye duk melepek..peh tu, bunyi dah signal2 nak menjerit...;p


huhu...baiknyer lending en. N ni duk jg insyirah nih...penyanyang ooo ngn budak2 en. N nih..baguih...bakal pak mithali..!!


ngn mama diyer...a.k.a nyah aku ler...


ni lak alang diyer..abg aku....manjer lak gurl ni ngn alang diyer..itam legam abg aku..cian abg aku..demi sesuap nsi, sggup beritam lega,,koje apakah diyernyer itu?..huhuhu...



ri sabtu tu lak, aku trus blk KOLE lam petang2 sikit...harus bahagi2 balik kg oooo...;p


Tiada ulasan: