Selasa, 5 Mei 2009

award lagiii...;p



ni lak dpt dr mama fariqin ngn ibu sarah...


Syarat² menerima award ini:


1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
ayoo..7 sebab mau taruk ka?...hahaha, mri kt menggoreng....

1) bangga sb Dia pilih aku jd perempuan

2) bangga sb aku anak bongsu perempuan merangkap anak bongsu lam family

3) bangga sb aku anak bongsu peh tu leh jd anak sulung lak lam FIL aku..hahahaha...

4) bangga sb aku perempuan yg betui2 bersifat perempuan..(ya ka nih??.....)

5) bangga sb aku leh pakai pakaian perempuan d mana lelaki tak leh pakai, tp, pakaian lelaki, aku leh gak pakai..-ha, untung jd perempuan.. ;p

6) bangga sb suatu hr nnt, aku leh merasa nikmat mengandung + bersalin - ha, laki tak leh oo..reti nak hasil jer..huhuhu...

7) bangga sb aku cucu menantu sulung perempuan blh en. N...hhuhuhuhu...


peh tu, aku nak kc kat perempuan ni - PEEJ - sb aku suker bc blog diyer as perempuan...amik yer kawan..







Tiada ulasan: