Jumaat, 8 Mei 2009

blk kg..kat KOLE + LGG..

ksinambungan dr n3 td kan...lam lwt ptg jumaat tu, ktorg lik KOLE lak..mmg agak lwt ktorg gerak..ala, IPOH - KOLE, tak samapi sejam pun klu tak jem leh sampai..hoho,,jgn memain yer..IPOH-KOLE pun leh jem2 tau...;p

cantik kan?...nampak no nak maghrib yer..yer la..en. N amik ms ngm2 30 mnt jer drive!..dah le keto den keto ikan yg cumei..!.. lg mau peras2 mnyknyer!


apeke motip aku taruk gambo katil tu?..tak,.. aku nak btau, cadarnyer amat cantik..pilihan ati mak IL aku ler...aku tiap kli blk KOLE, aku duk tny2 tang cadr2 mak IL..diyer bl kat katalog..bl la aku nak amik alih bl kat katalog lak yer...


peh tu, ri sabtu pg2 lak, lik LGG..sb tok IL aku ader wat makan2..aku tak tau le, klu aku blk LGG jer, harus mls nak kuo2 umh..sb pe ek..sure mak pak aku cpk lam ati deme, nape la anak aku ni tak p tgk mak pak menakan diyer...alalala..alasan aku adelah..paneh...renyah nak kuo umh.. buleyy??...

tp, mmg betui pun..aku klu dah paneh2 cuacer..nak duk lam umah jer..gulik2 pun tak per, asal, lam umh..hehehehe..

ni sumer kezen en. N..ooo, blh en. N msih ramai yg kocik2 oo..tak cam blah aku..tu awai2 msuk family en. N, aku tersasul bahasa diri acu..sb blah aku, yg kecik2 adelah pangkat anak2 kazen aku...amat riuh jer rase ngn budak2 ni..bukn 2 org ni jer..;p ..agk ramai r gak..


masakan adelah katering..!!..jdnyer, aku ngak perlu susah2 nolong basuh sgala...lagi lak aku bla lik kg LGG tu, amat malas nak wat itu ini..nth ler..mayb lam otk aku dah set lik kg, tuk rehat2!!..marah oo mak aku..!kh sendir leh le..ni ke, kg IL...duilik..wat je tebai muker!!justeru, time makan2 itu, hidang menghidang adelah mereka2 yg berketering itu ajer..


yg mendokong aderlah adik IL aku...cikgu cekgi..!!kan adik2 en. N sumer cikgu cekgi..mak pak IL pun tau..yg d dokong itu lak aderlah kazen en. N yg kecik..!! amat comeeiii...!!! aku ader taruk gak dak ni lam n3 b4 ni..suker larik2 cam lam ya pa sin kudung!!...


mknn2..mknn kg...dah ilang diet aku..mlm2 leh lak mkn nasi!!..diet je ek aku ni, kurus2, idok jugek!..yg krabu tu, opah IL wat...setapp..setapp..!!!


lg gambo dak ni...;p


la...ader lg....;p


ni yg mat mate spero tu, aik bungsu en. N..yg sorg lg, kakaknyer c dak comei tu...deme ni klu berjumpe, aku tgk, ader je mende nak deme wat...moge kome kamcing le sampai beso2 yer...jgn time tgh kocik2 ni jer...acewaahhh...;p


eii..aku cukup suker nengok en. N main ngn budak2 larrr....;p..nper ek?..ntoh le...klu diyer "ngacah"..aku yg gelak2...


ha, ni last skali...npe aku kc gambo ni...weeii..aku terpijak paku payung ler waei!!!!!


aku rs, aku berdose sesuatu kot..dah ri ahad dah time ni..nak siap2 blk IPOH lak..naik2 tingkat ats, slup..aku ingt cam tulang2 ikan jer tbenam lam kaki aku..sb budak2 kecik ader duk main kat blah atas tnp jagaan org2 besau..tgk2, ha, ko..paku payung!!..aku brani jer nak cbut sndiri, tp, tak sangke smp kdlm sgt..aku suh en. N cabutkan..siap en. N ckp, ha, tak leh marah2 kat org2 lam umh ni, nanti ader je jd...dan2 tu aku puluk diyer..ye ker...huarghhh!!..mujur tak karat n kurang skt...;p



Tiada ulasan: