Selasa, 11 November 2008

SECRET RECIPE..

owwhh nooo....


lunch td, aku p alamanda..ngn KSR aku..hahaha...dia yg kc tau gelaran tu nohh..., jdnye, p lunch kat Penang Village...p Alamanda tu pun sbb aku nak cr gift tu kawan2 aku yg mau kawen.....peh tu, KSR tu ckp, dpn SR tuh, penuh, sbbnye, ader promotion buy 1 whole cake, free one whole cake..huhhh...sempena sambutan ann. deme yg ke 11thn...huarghh..aku maukk..aku kan giler kek SR tuh...nak2 chocolate indulgance tuh..huargghhh...tp, pnjg giler seh org2 duk bratur,...





ku mauk ini.....




ermm...aku cal en. N, citer la kan..dia cakap..syg tuh bukan betui sgt, nnt dia yg p bratur...oowwhh nooo...kamu tau isi hatiku ini..huhuhuhu...mner ader, ari ni kan bday sayang, blh la beli....hahha..tgk..sbenarnyer, aku yg nak pun..hehehe..tgk le kerajinan aku tahap maner pas blk kojer ni...

sshhuusshh...inilah mknn wat aku semakin gemookk..sedar, tp wat2 luper..
aper kah itu KRS?...ttrreett.....

3 ulasan:

Call me -fa- berkata...

KSR???aku tau ke sape tuh??

so..ko jd beli ke tak keknye??hhehehhe...bg la kat aku yg sebijik free tuh!!

nusk berkata...

KRS???? woi agaklah nak kawin makan kek lagi!!!!

nads berkata...

mau beli kek?
huhu...nak sikittttt..........
lalalal....