Rabu, 5 November 2008

dah rabu...

dari hr ke hari..skang ni, mmg cepat..pejam celik...celik pejam..dah nak sampai smule hari minggu..huhu..bper hari lg mau nikah nih?..adakah aku dok sabo?..sbenanyer, mmg tak sabo..tak sabo nak settle kan hari tu..slagi tak settle, slagi tu le agk berat sikit pale aku yg mmg berat nih..,,,

smlm aku agk kelaparan tahap dewa dewi(tiap2 jam aku lapo...)...justeru, pas blk opis, settle lg mende2 yg patu t n xpatut, aku p mkn ngn itu en. N..mkn nasi seh..tgk..ckp nak kurus,,tp, mlm duk mkn nasi gok..haiiyaaa....




alamak..serong r pic tu..tgk ler teleng2 ek..ha,,itu namanye tom yam kelape..sedap ooo...hehehe..aku duk hirup kuar ler je..haiwan2 n daun2 kecik yg ader dlm tu, en. N yg ngabisnyer..ader ketam lg..ssllluuuppp...sodapnyer..

aku mmg suker mkn tom yam..nak2 yg sodap..lg ler duk rajin aku p tenggek kat kedai tuh..ader sape2 tau tmpt mkn tom yam yg sedap..?bg tau aku eh...kedai harus ekonomi yer...mak cik idok penuh uwang...nnt aku blaja buat tom yam ek...go go chaiyuk....

Tiada ulasan: