Isnin, 17 November 2008

bekas hantaran + ayam kg..








sumer ni adalah bekas hantaran...bukan aku pnyer,,aku snap dr kedai tu jer..kedai ni, leh snap2 deco hantaran dia ooo..tak mcm kat nilai tu, tak leh snap langsung...ni, budak kedai tu suh snap, ckp tuk maik contoh...c...hebat ooo....tak kisah pun..


aku p bl hiasan tuk hantaran,,aku ni dah le tak berseni..kaler la kalu nak d match2 ni, amat lah fail, sudahnyer, beli2, bila bw balik, bughuk beno..huaarrgghh..ape nak jd ngn aku ni...adakah ni ujian Dia?.. yer..aku pasti..


tp, mujurler ade jiran yg baik hati, dah mmg nak dcorate tuk aku, dia leh buat,...memang asalnyer, niat aku, aku nak kc pulus je kat jiran aku tu, so, dia leh p beli sndiri...dia nak wat, dia tau le nak aper2 kan..ni, d sbbkan aku ni ngongek, aku p sndiri ngn mak..cr sndiri...now, sper susah..aku msg en. N bg tau tang kebengongan aku nih, dia bls, tak per manjer, asl ader....hehehe.. en. N mmg amt tak kisah..aku pun sbenr tak kisah gak..tp.....hehehe...kisah ler!!!!


en. N pny hantaran tuk aku, bg aku lawo ler..mak cik dia buat,,..mak cik dia mmg hantu bende2 nih..mengikut citer en. N ler..p umah mak cik en. N tu, penuh kraft2 duk dia buat sendiri..aduhaaiii....amatla rajinnyer.....


niat d hati jg, blk ipoh itu hari, aku nak settle kan tang xsesori aku n en. N, tup2, tak dpt, sb kak nor tu, ader job kat dewan..erm..aku tak la kisah sgt, sb slh aku, tak msg awai2 kat dia...tak per,,pelan2 tuk aku..supaya aku tak kelam kabut....hehhehe...


bestnyer blk kali ni, aku p mkn tmpt NASI LEMAK AYAM KAMPUNG..konon yg terkenai kat ipoh ler..betui2 kat dlm town ipoh tuh...mmg b4 ni nak p, tp, kan aku berpenyakit M yg tegarrrrr..jdnyer, idokla p..ni, d sbbkan mak aku dpt BUNUS..nyah suh blanjer...jahat nyah aku tuh....kami pun p ler mlm tu...acara nak bg aku gemuk, bg la kat aku.. tp, mmg sedap!!!...aku tak le amik ns lemat..aku kan dah berlemak...tak perlule nak tambah2 tl..aku mintak NASI GORENG AYAM KAMPUNG + SEKUTUL AYM KAMPUNG..huahuahuahuahua....mmg gilo aku ratah ayam tuh...mmg agak liat,..ala, dah namer ayam kampung kann....


tak clear r lak 2 ketui aym kg ku...nasi tu manyakkk...abis gak..geleng mak aku..

sper tak pernah tgk belut?..dr spesis ular r..hahaha..tgk memang geli sehhh..tp, belut ni buleh makan oooo.....lendir d badannyer amat licin..kecik2 dulu, aku ader gak suker mkn belut nih..wat gorng..sedap..., dah besau ni,,tak mo r...akuarium belut ni, ader kat entry nak masuk kedai tuh....sper nak, leh pilih, ckp nak masak aper...deme masakkan.... ader saper2 nak?....

3 ulasan:

Call me -fa- berkata...

cis!aku ingtkan bakul2 utk hantaran ko!!rupenye ko snap kat kedai tu je...cis cis cis...tp mmg cantek

takpe la odd...bak kate en.N janji ade hantaran ko tu....baguih la en.N tu..tak kesah sgt

nusk berkata...

erkk first skali leh tak tanya bile bday ko??huhu tak guna pny kawan kan taktau...hpy belated bday..may Allah Bless You always..X) tp entry for bday ko tu aku suka....ayat2 ko mmg matang!!!ahahahah mmg patut u r now 24!aku gak tua dah nak 25 2bulan lagik!

alhamdulillah dah byk gak setle kan. cant wait nak pegi ipon next week!

eimah berkata...

odah...kt kuale ade bakul tuh just anto brg pe i mean mcm kasut bg je kasut die akn wat deco kt bakul tuh...sume sakli 1 bakul just RM22 t'msk brg deko reben2 tuh...kalo xwat lg la sebijik bakul tuh...kalo beli bakul aje lebih kurg tuh xclap aku...