Isnin, 17 November 2008

birthday aku la wei...



appy birthday to me...appy birthday to me...appy birthday to me........appy birthday to me!!!!

amat tidak malu buat n3 birthdy sndr...uitt,,,..dulik ler..diari ku maaaa...

hahaha..kek tu ler aku bl time BUY 1 WHOLE CAKE FREE 1 WHOLE CAKE kat SR tu..tak abishh2 pun..mlm2, aku pun mkn le sesorg..c..cam ner nak kurus nih..mkn kek mlm2..tgh tgh mlm tuuu....


tx tuk yg wish kat aku, saat2 jam 00.00 tu..
tp, amak mengejutkan aku..ader incoming cal...no +60301..itu jer no nyer..pelik..jam 0106...uitt..sper gerangannyer?..aku tak kenai no tu..sah2 le tak tau no sper tuh kan..tup2, wish birthday kat aku..aku tnyer sper nih..dia duk wish lg,,aku tnyer lg sper, then dia jwb tak kenai dah suara kt....oowwhh Tuhan.,..bru aku cam sore nih...trus aku tkn letak.... aku dah cam sore tuh...tx sb ingt birthday aku...tp, aku mls nak layan panggilan dr mamat tuh... prangai lelaki mcm dia la yg buatkan perempuan dlm alam fantasi..dlm mimpi2 indah...uwekkk..mammpus la ko jantan..aku tak heran ko pun ler....mmg patut la ko duk cita yg staff ko tak suker ko..sb aku pun dah agak tau pangai ko...eerrgghhh....menggonnggg.... Dia Maha Adil.. Dia Maha Mengetahui..d beri kemewahan pd kita d dunia..kita lalai dgn kemewahan tu..d balas kelalaian itu melalui kebahgian kita..kita tak bahgia sekalipun kita hidup dlm kemewahan....
moga dgn enjakan usia aku ni, akan aku sedaya upaya mengingatiNya..sesungguhnya, aku tahu, Dia syg aku..aku yg buat tak peduli dan ambil sambil lewa..





2 ulasan:

nusk berkata...

happy besday to you....X)

Tanpa Nama berkata...

Happy birthday!!!