Selasa, 8 Januari 2013

my first gucci!

Perghhhhh....gucci tuuuu...hehehehe...

Parfume je pung..idok la mokcik mampu nak beli bag nya!huihhh....bila la gamaknya mokcik mampu beli bag deme nih?? Nak gak merasa! Sebab ada yg bekenan! Hee haaaa....

Okeh, kan saya pernah kongsikan kat sini, yg saya guna khidmat vshub.com utk beli parfume ada skali tu..

Dan, skang, sekali lagi saya gunakan khidmat deme...

Saya oder 19hb 12 ri tu, then toktektoktek, smalam, dah slamat sampai kat tangan saya!

Ekceli jumaat last week pihak vshub post, tp, nationwide halfday on sabtunya, maka, isnin la parfume tu berjalan ke arah saya!

Even kat mesia of coz ada parfume ni, tp, deme kemurahan duit di seberang laut sana, saya sabarkan diri nunggu kelewatan sikit nak dpt di tangan!

Okehhhh....sembur jgn tak sembur!!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan: