Rabu, 30 Januari 2013

hepi anniversary!

wahh kamu..anniversary sapakah ini?...

hari ni, genap setahun saya turun / kuar dari hutan Tahan, Pahang!..miahahahaha...

ini pun nak kira, kan?..

harus maaaaa...bukan senang tau nak daki gunung ituh!..sampai niat dalam hati if kuar dgn selamat, memcm nak buat!..

pic setelah turun dari puncak Tahan..benti asar n terus
tunggu maghrib  time ni..nampak puncak muncung tuh?..itulah puncak gunung Tahan!..jauuuuhhhh rasa,!
ya Allah, sungguh chanteekkk sesgt view nih!..tp, kamera prob, terkejut naik tinggi sangat gamaknya, maka nampak la cerah bebeno..hakikat is, cuaca dah nak gelap gelap gitu.

pic ni time dah abis bermalam dari puncak, if tak salah la...
time ni pun dah jatuh rindu kat puncak tu, tau!

bag seberat 23kg dipikul! time turun, baru jatuh dalam 19-20 kg tak silap..heehhh..apa yg saya pikul pun saya sendiri tak tau, napa berat beno!

wirawati group time saya p tu, kami bertiga saja..owwhh, meraka berdua ni sangatlah lajunya ke depan!..
tak apa, saya di belakang, jaga keselamatan!

kenang kenangan sendirian!
harus di ingatkan, if kome nak naik ke puncak tuh, usah la pakai lengan pendek ghupe saya nih..

if degil jugek, ha, silakan..adeii..terbako wehhh kat atas puncak tu, even rasa sejuk sejuk, tapi hakikat, terasa terik matahari mencengkap kulit kulit nih!..sebab saya tak pakai?..salah faham sikit di situ..

apapapun, sangat bersyukur tak terhingga kerna berjaya naik dan turun dengan selamatnya..

hepi anniversary to me!...

Tiada ulasan: