Khamis, 10 Januari 2013

mahal!!!

Bg saya, untung perniagaan dlm jualan makanan adalah sangat tinggi...

Nak nak if hanya menjual kat stall kecil, tepi jalan, depan umah...kan..kan...

Saya kerap bising kat en. N bila beli fud, ala, fud biasa biasa je pun, mcm lauk pauk ke, fud kampong ke..yg mahal
karipap nih..hege?
















LIMA KUPANG sebijik! Ada la besar penumbuk cik sufi..!

Isi dlm henye kentang kari semata!

Aisehhhhhh.....ini laaaa....bagi saya, baik saya,makan fasfud, sah sah tau hege, tau kesedapan, if tak sedap macam biasa buleh komplen!

Tp, bak kata en. N, jual beli adalah satu perjanjian...

If kita tanya hege, tukang jual sebut, kita setuju, maka, setujulah trima produk yg dibeli tu..

Ya laaaa..saya paham..nak ckp lelebih, renyah jugak, ye dok? Memcm peel manusia...itu lah antaranya.

Apalah salahnya, tukang nega yg jual makanan ni berniaga utk bagi org makan!

Sedap, kome jugek yg untung!

Tiada ulasan: