Jumaat, 29 Oktober 2010

riak bila hendak ditinggalkan.. ;(

aku percaya, anak anak kecil memahami situasi mak pak deme.. ;(

macam situasi aku ni, dah tentu cik sufi sokmo ditinggalkan, tapi, percayalah, masa memang kejap bebeno, tup tup cik sufi dah nak masuk 6 bulan, dah nak abis tahun ni bermakna makin dekat jugak la cik sufi nak duk ngan mak pak dia..

4 hari 3 malam memang adalah masa yang hamat berkualiti tuk aku, en. N ngan cik sufi nih...nanti sufi duk ngan ibu, jam 8 malam, ibu pastikan sufi dah senyum senyum dengan ibu ek.. ;)

ok..riak muka cik sufi bila kami dah nak balik hari isnin ri tu..
bersahaja...

oowwwhh..dah rengek rengek..tika ni aku cakap bye sayang, ibu ayah nak p dah...duk ngan opah yer..nanti kita jumpa lagi...mmuaahhh..

sedis tak aku as mak dia?..

of coz aku sedis maaaa..

nak nak skang cik sufi dah pandai "sayang/kiss" kami kami ni..suh sayang, ditomoih tomoih muka dia kat pipi ader..kat bahu pun ader..hahah..memacam..

satu lagi, paham je kalu aku pakai tudung, pas tu lalu depan dia, lagi kuat kelinting kelinting kaki ngan tangan dia terkepak kepak jugak..eeeiii..slagi tak angkat slagi tu la bising..dah angkat, senyap..sengih sengih..kalu balik dari luar tu, letak dia kat tilam, pas tu kita bangun, pun sama, kelinting kelinting sumanya..kalu dah tanggal tudung, baru dia senyap..

maybe dia dah paham - ibu/opah pakai tudung, nak kuar rumah, jadi SILA HANGKUT SAYA JUGAK!...hehehe...

ibuayah lurve u sayang!..

4 ulasan:

realisticjunky berkata...

alahai,sedihnya tgk.kuatkan semangat! nanti dia dah dok ngan ko kan.tp nnti nak hantar nursery pun sedih gak kan.. sob sob

nasaoji berkata...

aku tak prasan, sb along yg snap., skali aku msuk keta tgk smula..hadoii..sayu beb..sedangkan b4 tu, gelak2 ngn aku lagi..

tak moh pk perasaan aku nak anto dia kat nurseri nnt.. ;(

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

adoi...memang xdapat nak bayangkan la...sedey ooooo...huhuhuhu....

nasaoji berkata...

purplelicious love:- tu la kak...jgn bayangkan..runtum jiwa.. ;(