Jumaat, 15 Oktober 2010

bersalin normal...

zaman skang ni kan sufi, nak tengok aper je, taip ajer kat internet..banyak yang kuar..

sbelum ibu ada sufi, ibu tak pernah tengok video orang branak, tengok gambar tu ader la...

sampai sufi dah kuar pun, ibu masih terfikir fikir macam mana sufi kuar..ayah kamu, yer tengok..bila ibu tanya ayah macam mana sufi kuar, ayah pun tak reti nak crita...

sampai la ibu brani carik sendiri kat youtube ni...

first ibu tengok, ibu nangis sorang sorang tau..tak tahu la nak crita macam mana perasaan tu...memang amat menakjubkan!...Allahhuakhbar tak lekang dari mulut ibu time tu, macam jugak time sufi kuar, macam mati hidup smula kot..

time sufi dah kuar, sufi bukan trus diletakkan kat atas ibu, tapi, dibawak lari oleh doc ngan nurse time tu sebab sufi kene lilit ngan tali pusat..

4 lilit katanya, ayah ikut time tu, ayah crita, dia tergamam, tak tahu nak cakap apa,ayah cuma tengok dari jauh, sampai la ayah dengar suara sufi nangis, baru ayah lega...

huhhhh....
sufi anak sulung ibuayah..we lurve u so much!!!...ibuayah sentiasa doakan sufi jadi anak yang baik, jadi manusia yang berguna dunia dan akhirat.. -amin-

ooww..yang ni pulak, kalu secara operate..tapi, harap harap, tak dak la adik sufi nanti ibu kuarkan cara operate...hehehe.. ;p




**sori if video ni agak keterlaluan ek..mak cik kopi pes ajer.. ;)

2 ulasan:

Joy berkata...

tak berani nk tgk video ni...even dah 2 x bersalin normal. ngeee

nasaoji berkata...

hehehe...tgh skali ajer...