Sabtu, 30 Oktober 2010

cuti minggu ini..

berhari minggu bersama hincik suami lagi..

mingu depan, bersama keluarga meraikan DEPAVALI..hehehe...aiii...kata kan satu MALAYSIA maaa...

minggu satu lagi, BERSAMA CIK SUFI!!!hureeeyyy...tak sabarnyerrrr sayerrrr....

sedang ber-fb sambil tunggu mesin basuh baju..hari minggu adalah hari mendobi kan..

sat g, nak kuar p kenduri, jemputan anak kawin dari salah sorang bos kat kementerian aku..pas tu, insyaAllah, nak trus ke LENGGENG...nak jengah nenek, lama tak jumpa nenek..rindu ader..baik jumpa b4 terlambat.. ;)

untung untung dah kat LENGGENG tu, leh ajak en. N turun SEREMBAN,..aku suke beno p sana..tak tau napa, mayb sebab dengan deme cakap kot..hoho..untung untung la..tarak untung, takdak la.. ;)

silamat bercuti cutian kawan kawan!

mmuuaahhh....xxxx

ppsss..nak bershoping di jasko, jangan lupa bawak beg jasko sendiri...kan HARI SABTU HARI TANPA PLASTIK kan... ;)


2 ulasan:

Marina Monroe berkata...

Salam Ziarah, he he he selamat bercuti, murni sungguh teringat jengok nenek di Longgeng tuh, Alhamdulillah..

nasaoji berkata...

salam kembali auntie..

hurmm..putrajaya ngn lenggeng, amat dekat..tp tu la..masa je tak izinkan p..ada masa ni, baik p..org tua, anak cucu balik, deme dah suka sangat..