Jumaat, 10 Ogos 2012

rezeki terkujat!..raya owh raya..

Senyum senyum meleret!!!

Meleret tak terhengga!!dadadadadada....

SALAM AIDILFITRI!!!!dadadadadadadada....

Hehehe..dah ucap selamat hari raya yer...

Okeh...saya dapat ni semalam!idakkah dinamakan rezeki mengejut!waahhhh gitu! Purse raya kooooo....

Tahun ni...~handbag raya!~coach!tak hengat! Apa nak buat, napsu membeli melebihi drpd napsu shahwat!hahaha...
~ksut raya!~clarks! Uuwweeekk....pun tak apa, buleh pakai bawak mai kerja...
~baju raya~ berpasang pasang, sebab hasil mengumpul kain pasang drpd awal tahun tanpa hantar ke tailor!
~tudung raya~ hurmm..nak ke eh? Sebab tudung dah banyak, nak try puan fareeda punya, tp, bajet lebih pulak...tibangtarakan lah...

Haa...apa lagi raya?

Kuih raya? Owhhh...tahun ni semekin kuih raya! Tak oder langsung!

Duit raya? Owwwwwwhhhh...

Nk nak citer purse tu aje kan, meleret leret pulak!

Itu purse bos saya kasik la...hari tu dia p US, then, dia beli la...tak sangka giler saya dapat purse tu tau! Ya la, mehe kotttt....siapa lah saya nak dia berikan...tak apa, ofismate saya pun dia kasik jugak!

Tapi, sebenarnya, purse tu pun saya ushar juga tau, aim utk next!!

Makanya, tahun ni, tahun suma persalinan luaran makcik ni, barang baru raya!hehehehe....

Toichei bos, toichei redscorpian!

*isi sampul raya, guanno? Owhhh...tahun ni raya kat kampung halaman toknenek,!budak budak pelosok kampung sure keluar!hurrrmmmm...

Tiada ulasan: